قیمت نایلون حبابدار

قیمت نایلون حبابدار

نایلون حبابدار یک نایلون شفاف و ضربه گیر است که در بسته بندی های مختلف استفاده می شود. سطح این نایلون با حباب های هوا پوشیده شده است که ضربه گیری بسیار خوبی را ایجاد کرده و از محموله محافظت می کند. نایلون حبابدار در بسته بندی های مختلف از جمله اقلام شکننده و حساس استفاده می شود.

این نایلون های مورد استفاده در صنعت بسته بندی یکی از پرمصرف ترین نایلون های بسته بندی کالا به حساب می آیند. شرکت پلی پارس تهران یکی از مجموعه ‌های عرضه‌ کننده انواع نایلون حبابدار و سایر نایلون ‌های بسته ‌بندی با کیفیت عالی است، این مرکز فروش آنلاین نایلون حباب دار و سایر محصولات را ارائه می‌دهد.

نایلون حباب دار چیست؟

نایلون حباب دار یکی از انواع نایلون های بسته بندی مقاوم در برابر ضربه می باشد. این نایلون را می توان به تنهایی یا همراه با نایلون های دیگر در بسته بندی های مختلف استفاده کرد. با استفاده از نایلون حبابدار ضربه گیر، محموله با ایجاد عایق ضد ضربه به خوبی محافظت می شود و در نهایت از آن در برابر ضربه در هنگام جابجایی محافظت می شود. نایلون حباب دار برای بسته بندی اقلام مختلف مانند لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، تزئینات، محصولات چوبی و غیره استفاده می شود.

پلی پارس تهران یکی از تولیدکنندگان و فروشندگان انواع نایلون از جمله نایلون حباب دار با توجه به حجم فروش گسترده به فکر قیمت گذاری ارزان تری برای محصولات خود است. تمامی محصولات با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت برای جلب رضایت مشتری به فروش می رسند.

فروش نایلون حبابدار در تنوع بالا

نایلون حباب دار در طیف وسیعی از انواع آن تولید می شود تا بتوان برای مصارف مختلف استفاده کرد. تنوع نایلون های حباب دار باعث شده است که دسته بندی های مختلفی از این نایلون ها ایجاد شود که از نظر اندازه، تعداد لایه ها، نوع و مدل حباب ها متمایز می شوند. به طور کلی دو نوع پلاستیک حباب دار وجود دارد: یک لایه و چند لایه هر چه تعداد لایه ها بیشتر باشد، اثر محافظتی بیشتری بر روی محصول دارد، بنابراین برای کالاهای حساس از نایلون حبابدار با لایه های بیشتری استفاده می شود.

از منظر اندازه حباب، نایلون حباب دار به نایلون حباب دار کوچک و نایلون حباب دار بزرگ تقسیم می شود. علاوه بر این، نایلون حباب دار دارای انواع سه بعدی و دو بعدی نیز می باشد که نوع دو بعدی آن به صورت رول و متری به فروش می رسد و می توان آن را با توجه به سایز محصول تهیه کرد، اما نوع سه بعدی آن برای اجسام مکعبی شکل مانند یخچال و ماشین لباسشویی استفاده می شود.

عوامل موثر بر قیمت نایلون حبابدار ضربه گیر

1. نوع نایلون حبابدار

نایلون بر اساس کاربرد آن به انواع مختلفی تقسیم می شود. بعضی از نایلون ها در کشاورزی و گلخانه ها، مقداری در صنعت بسته بندی و مقداری در فروشگاه ها به صورت کیسه های پلاستیکی برای حمل محصولات استفاده می شود.

نوع نایلونی که انتخاب می کنید یکی از عواملی است که بر قیمت آن تاثیر می گذارد. به عنوان مثال، نایلون های کشاورزی و گلخانه ای با طیف وسیع بسیار ارزان تر از نایلون فروشگاهی هستند. برای بررسی قیمت نایلون حبابدار متری می توانید به قسمت لیست قیمت مراجعه نمایید.

2. کیفیت مواد اولیه

یکی از عوامل موثر در قیمت نایلون حبابدار بسته بندی، مواد اولیه مصرفی در تولید آن است. هر چه مواد اولیه استفاده شده از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، نایلون تولیدی نیز دارای کیفیت و قیمت بالاتری است.

البته ذکر این نکته ضروری است که در تولید نایلون همیشه از مواد اولیه مرغوب استفاده نمی شود و نایلون در انواع درجه دو یا سه نیز وجود دارد. توصیه می شود کیفیت نایلون را با توجه به هدف انتخاب کنید تا در حین استفاده دچار مشکل نشوید. به عنوان مثال، در بسته بندی مواد غذایی باید از نایلون تولید شده از مواد اولیه با کیفیت بالا استفاده شود، در حالی که در تولید کیسه زباله می توان از مواد اولیه دست دوم برای کاهش هزینه ها استفاده کرد.

3. قیمت مواد اولیه

همانطور که می دانید نایلون از مواد اولیه پتروشیمی یعنی گاز طبیعی و نفت خام تهیه می شود. بنابراین تغییرات قیمت و نوسانات مواد اولیه پتروشیمی به طور مستقیم بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد. عواملی مانند نوسانات قیمت نفت خام، میزان رقابت در خرید مواد اولیه پتروشیمی در بورس کالا، نوسانات و تغییرات نرخ ارز و سیاست های قیمت گذاری شرکت های مختلف پتروشیمی تعیین کننده قیمت مواد اولیه پلاستیک است.

4. وزن نایلون حبابدار

وزن عامل بسیار موثری در قیمت نایلون حبابدار کیلویی است زیرا نایلون بر حسب وزن و کیلوگرم به فروش می رسد. بنابراین هر چه وزن گرم نایلون بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود. وزن نایلون به خودی خود تابع عوامل متعددی مانند اندازه، ضخامت و تعداد لایه ها است.

سایز نایلون حبابدار: یکی از عواملی که باعث تغییر قیمت نایلون می شود اندازه و ابعاد آن است. هر چه طول و عرض نایلون بیشتر باشد وزن آن بیشتر و قیمت آن بیشتر می شود. توصیه ما این است که با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا متوجه شوید از چه سایز استفاده می کنید و سپس خرید خود را انجام دهید.

ضخامت نایلون حبابدار: البته هر چه نایلون ضخیم تر باشد، محکم تر و سنگین تر خواهد بود. بنابراین از آنجایی که نایلون کیلویی به فروش می رسد، قیمت نایلون با افزایش ضخامت بیشتر می ‌شود.

تعداد لایه های نایلون حبابدار: یکی دیگر از عواملی که در قیمت نایلون تاثیر بسزایی دارد، تعداد لایه ها می باشد. نایلون معمولاً به صورت لایه ای تولید می شود و هر چه تعداد لایه ها بیشتر باشد نایلون ضخیم تر و قیمت آن بیشتر می شود. البته افزودن لایه های بیشتر باعث افزایش مقاومت آن در برابر وزن و ضربه می شود. در بسته بندی کالاهای سنگین باید از نایلون چند لایه استفاده شود.

5. استفاده از مواد افزودنی

یکی دیگر از پارامترهای موثر بر قیمت رول نایلون حبابدار، استفاده از مواد افزودنی در تولید این محصول است. قیمت نایلون به دلیل تأثیر مواد افزودنی مانند ضد اشعه ماوراء بنفش، ضد الکتریسیته ساکن، مقاومت در برابر حرارت و مقاومت در برابر سرما تغییر می کند.

وجود مواد افزودنی بر حسب نیاز مشتری به پلاستیک در کیفیت، استحکام و دوام نایلون بسیار موثر است. نایلون عریض یکی از پر کاربرد ترین اقلام است و معمولاً با کمک این افزودنی ها تقویت می شود.

6. چاپ نایلونی

سفارش بک گراند رنگی با چاپ تصاویر و متون تبلیغاتی بر قیمت نهایی نایلون تاثیر مستقیم دارد. نایلون های دارای چاپ، گران تر از نایلون های بدون چاپ هستند.

لازم به ذکر است که قیمت چاپ روی نایلون به عوامل زیادی از جمله تکنولوژی چاپ، چاپ یک رو یا دو رو، عمومی یا انحصاری بودن طرح و همچنین به تعداد رنگ در طرح مورد نظر بستگی دارد.

7. مقدار سفارش

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت نایلون میزان خریدی است که متقاضی سفارش می دهد. خرید های عمده همیشه قیمت‌ های پایین ‌تری دارند و برای سفارش ‌های زیاد، قیمت به میزان قابل توجهی کمتر و با تخفیف‌ های ویژه همراه خواهد بود. برای خرید عمده نایلون با بهترین قیمت پیشنهاد ما به شما خرید مستقیم نایلون از کارخانه و بدون واسطه می باشد.

نایلون حبابدار متالایز

نایلون حبابدار متالایز یکی از محصولات پلی پارس تهران است. این شرکت به عنوان تولید کننده نایلون حباب دار مفتخر است که محصولاتی با کیفیت بالا در رنگ های متنوع ارائه می دهد. ما از بهترین مواد خام برای تولید بسته بندی حباب دار متالیز شده، حذف واسطه ها و ارسال مستقیم از کارخانه استفاده می کنیم تا بهترین قیمت را به شما ارائه دهیم.

نایلون حبابدار کیسه ای

در بسته بندی برخی از محصولات لازم است محصول را در کیسه ای قرار دهید که از حباب های هوا ساخته شده و درب آن چسبیده شده باشد تا ظاهری زیباتر به محصول بدهد و از آن محافظت کند که یکی از کاربردهای نایلون حبابدار کیسه ای است.

اخرین کلام

جهت خرید یا فروش عمده و صادرات نایلون حبابدار متالایز و سایر محصولات از قبیل: استرچ فيلم، ، نایلون معمولی تک لا و دولا و نایلون سه لایه از کارخانه پلی پارس تهران می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و سفارش دهید.اطلاعات بیشتر در مورد قیمت، شرایط تحویل و سایر جزئیات مربوط به سفارش عمده را از کارخانه دریافت کنید. با تماس با ما به بهترین محصولات نایلون حبابدار متالایز دسترسی پیدا کرده و از قیمت مناسب و کیفیت برتر ما برای خرید نایلون حبابدار در تهران بهره مند خواهید شد.

Rate this post