خرید نایلون حبابدار عمده

نایلون حبابدار با قیمت ارزان

یکی از پرکاربردترین محصولاتی که برای بسته بندی از آن استفاده می‌ کنند، نایلون‌ حبابدار  است. این نوع نایلون دارای حباب‌ های هوا بوده و به دور وسایلی که شکستنی هستند پیچیده می‌ شود. وجود هوا داخل حباب‌ ها از رسیدن ضربه و فشار به جسم داخل نایلون جلوگیری می‌ کند. اما این نوع نایلون را هم به صورت عمده و هم به صورت خرده به فروش‌ می‌ رسانند. خرید نایلون حبابدار عمده از نظر اقتصادی به صرفه خواهد بود. در این مطلب بیشتر در خصوص نایلون‌ های حبابدار و خرید عمده آن صحبت خواهیم کرد.

بسته بندی با نایلون حبابدار

نایلون حبابدار چگونه ساخته می‌ شود؟

یکی از سوالات متداول نایلون حبابدار این است که نایلون حبابدار چطور درست می‌ شود؟ ساخت این نوع نایلون بسیار ساده است. برای ساخت آن، یک سری مواد مخصوص را به نسبت‌ های معینی با یکدیگر ترکیب می‌ کنند. سپس درون دستگاهی به نام اکسترودر ریخته و در آنجا به صورت ورقه‌ ای در می‌ آیند. نایلون‌ های ورقه‌ ای به کمک کلندر ضخیم می‌ شوند. در مرحله بعدی محصول از خشک کن عبور داده می‌ شود.
نابلون‌ ها را بر روی رول‌ های سوراخ‌ داری عبور می‌ دهند و سپس هوا به داخل آنها دمیده می‌ شود. در نهایت کیپ شده و رول می‌ شود. قسمت‌ های اضافی در آخرین مرحله کار برش داده می‌ شود.

انواع نایلون حبابدار

نایلون‌ های حبابدار را با توجه به اندازه حباب‌ ها و تعداد لایه‌ هایی که دارد دسته بندی می‌ کنند. دسته اول نایلون‌ های حبابدار دو لایه و دسته دوم نایلون‌های حبابدار سه لایه هستند. نوع سه لایه دارای ضخامت بیشتری بوده و قدرت محافظت بالاتر و استحکام بیشتری دارد.

خرید نایلون حبابدار عمده برای چه کسانی مناسب است؟

قطعا کاربران معمولی می‌ توانند برای استفاده روزانه و معمولی خود تنها چند متر از نایلون حبابدار مورد نیاز خود را به صورت خرده تهیه کنند. اما نکته اصلی این است که این نوع استفاده و خرید برای همه از نظر اقتصادی به صرفه نیست.
به همین دلیل مراکز پخش عمده نایلون حبابدار وجود دارد. می‌ توانید در صورت نیاز خود انواع نایلون حبابدار مورد نیازتان را به صورت عمده خریداری کنید.
اما یکی دیگر از سوالات متداول نایلون‌ های حبابدار این است که چه مشاغلی می‌ توانند از آن استفاده کرده و به صورت عمده آن را خریداری کنند؟ در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

خرید نایلون حبابدار عمده برای چه کسانی مناسب است؟

لوازم خانگی فروشی‌ ها

یکی از نگرانی‌ هایی که خریداران لوازم خانگی دارند، ضربه خوردن و خراش برداشتن محصولی است که خریداری می‌ کنند. به همین دلیل صاحبان فروشگاه‌ های لوازم خانگی به خصوص لوازم خانگی کوچک، از نایلون حبابدار استفاده می‌ کنند تا آن را دور محصولات پیچیده و از شکستن و آسیب آن جلوگیری کنند.

فروشگاه‌ های آنلاین

بسته‌ های پستی در طول مسیر بر روی زمین می‌ افتند و یا این که ممکن است روزها در یک مسیر طولانی حمل شوند. همین سبب می‌ شود تا صاحبان فروشگاه‌ های آنلاین بخواهند بیشتر مراقب محصولات خود باشند. به همین دلیل خرید نایلون حبابدار عمده را برای محافظت بیشتر از بسته‌ های خود انتخاب می‌ کنند.

تولیدکننده محصولات چوبی

لوازم چوبی مانند کمد و تخت خواب‌ های چوبی، نیاز به مراقبت زیادی در حین حمل و نقل دارند. کسانی که تولیدی محصولات چوبی دارند، در روز به حجم زیادی از نایلون حبابدار نیاز دارند. از این رو به صورت عمده آن را تهیه می‌ کنند.

استفاده در صنعت شیشه

شیشه‌ ها شکستنی هستند. بنابراین لازم است که حتما برای محافظت از آنها در حین حمل و نقل از نایلون حبابدار استفاده کرد. این نایلون‌ ها به دلیل شکل پف‌ دار و وجود هوا همانند ایربگ عمل کرده و از شکستن شیشه و یا کریستال جلوگیری می‌ کند.

فروشگاه‌ های فروش ظروف

ظروف آشپزخانه معمولا از جنس چینی، شیشه و کریستال است. به دلیل تعداد زیاد آنها ممکن است که به هم برخورده کرده و بشکنند. به همین دلیل از نایلون‌ های حبابدار استفاده می‌ شود تا به عنوان محافظ و جداکننده این ظروف از آن استفاده کنند.

شرکت‌ های ارائه کننده خدمات اسباب کشی

خدمات اسباب کشی بدون شک نیاز به نایلون‌ های حبابدار دارد. این شرکت‌ ها برای حمل لوازم درون خانه و برای اسباب کشی از این نوع نایلون استفاده می‌ کنند. به کمک این نوع نایلون‌ ها است که از شکستن، خراب شدن و خراش برداشتن لوازم خانه جلوگیری می‌ کنند.

تولیدی های مبل

تولیدی‌ های مبل از این نوع پلاستیک برای جلوگیری از پاره شدن و خراب شدن پارچه‌ های مبل و یا چوب آن استفاده می‌ کنند. در حین حمل و نقل مبل امکان پاره شدن و یا خراش برداشتن پارچه و چوب یا حتی استیل مبل وجود دارد. به همین از نایلون حبابدار استفاده می‌ کنند تا از خراب شدن آن جلوگیری کنند.

فروشگاه قطعات کامپیوتر

یکی از عمده‌ ترین استفاده‌ هایی که از نایلون حبابدار می‌ شود، مربوط به فروشگاه‌ های قطعات کامپیوتری است. قطعات کامپیوتر بسیار حساس هستند. کوچکترین ضربه و یا فشار می‌ تواند قطعات را به راحتی بشکند و خراب کند. از این رو فروشگاه‌ هایی که در زمینه عرضه محصولات کامپیوتر و لپ تاپ فعالیت دارند، به صورت عمده و در حجم بالا نایلون‌ های حبابدار تهیه می‌ کنند.

تماس با کارشناسان پلی پارس تهران
2155692898
2155692899

چرا باید خرید نایلون حبابدار عمده را انتخاب کنید؟

همان طور که در بخش‌ های بالاتر توضیح دادیم، مشاغل زیادی هستند که به صورت روزانه نیاز به استفاده از نایلون‌ های حبابدار دارند. خرید به صورت خرده و تکی هم هزینه زیادی در بر دارد و هم این که ممکن است به خوبی نیاز آنها را برآورده نکند. اما زمانی که فرصت خرید آن به صورت عمده در اختیار شما قرار می‌ گیرد، می‌ توانید با قیمتی مناسب، حجم زیادی از این نایلون را برای استفاده طولانی مدت خریداری کنید. دقیقا به همین دلیل است که پیشنهاد می‌ شود اگر کسب و کار شما جزو مواردی است که از پلاستیک حبابدار زیاد در آن استفاده می‌ شود، بنابراین حتما خرید نایلون حبابدار عمده را امتحان کنید.
سخن آخر
در این مطلب در خصوص نایلون‌ های حبابدار صحبت کردیم. همچنین به شما گفتیم که این نوع نایلون چطور تولید شده و همچنین انواع آن را به شما معرفی کردیم. همچنین در خصوص مزایای خرید آن به صورت عمده صحبت کردیم. خرید نایلون حبابدار عمده برای انواع کسب و کارها مناسب خواهد بود. مراکز فروش نایلون حبابدار در تهران و سایر شهرستان‌ ها وجود دارد. پلی پارس تهران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع نایلون حبابدار است. ما سعی می‌ کنیم که بهترین محصولات را با قیمت رقابتی و کیفیت بالا ارائه کنیم. جهت سفارش عمده نایلون‌ های حبابدار می‌ توانید با واحد مشاوره و فروش پلی پارس تهران تماس حاصل فرمایید.

Rate this post