چرا نایلون حبابدار عایق کننده خوبی است؟

پیشرفت تکنولوژی به ما اجازه تولید مواد پلیمری گوناگون در اشکال و طرح‌ های مختلف را می‌ دهد که کاربردهای گوناگونی برای ما دارند. یکی از محصولاتی که در سال‌ های اخیر بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته نایلون حبابدار است. این نمونه از نایلون دارای ویژگی‌ های خاصی است که می‌ تواند قدرت ضد ضربه بودن و عایقی در برابر حرارت و صدا را نیز داشته باشد. در در ادامه این مطلب از سایت پلی پارس تهران قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که چرا نایلون حبابدار عایق کننده خوبی است؟ علاوه بر این نکات بیشتری را نیز در خصوص این محصول با هم بررسی خواهیم کرد.

 

نایلون حبابدار عمده

نایلون حبابدار چیست؟

نایلون حبابدار دارای حباب هایی است که درون آنها هوا قرار دارد و از همین رو پوششی محکم در برابر ضربه و دارای خاصیت عایقی در اختیار ما می‌ گذارد. روند تولید این محصولات به گونه‌ ای است که یک لایه پلاستیکی به عنوان لایه زیرین در نظر گرفته می‌ شود و سپس یک لایه دیگر که بافت متفاوتی دارد بر روی آن پرس می‌ گردد. چگونه‌ انجام پرس مخصوص به گونه‌ ای است که باعث ایجاد حباب در نایلون شده و کارایی آن را برای ما افزایش می‌ دهد. یکی از مزایای خرید نایلون حبابدار به عنوان عایق کننده، قیمت مناسب‌ تر آنها نسبت به سایر محصولات مشابه است.

درباره نایلون حبابدار بیشتر بدانیم

نایلون حبابدار چطور خاصیت عایقی ایجاد می کند؟

وجود فاصله هوایی موجود روی این نمونه از نایلون باعث ایجاد یک فضای خالی بین بخش بیرونی و درونی مورد نظر شما شود. همین فاصله هوایی یا Air Gap اساس کار بوجود آمدن خاصیت عایقی در این محصولات است و می‌ توانیم نمونه‌ های مشابه با آن را در محصولات دوجداره گوناگون مشاهده کنیم. هرچقدر عایق مورد نظر ما عملکرد بهتری داشته باشد، حرارت و سروصدای کمتری انتقال می‌ یابد. از همین رو نمونه هایی از نایلون حبابدار که فاصله هوایی بیشتری در اختیار شما قرار می‌ دهند، قدرت عایقی بالاتری دارند. افرادی که قصد خرید نایلون حبابدار را دارند می‌ توانند سراغ نمونه‌ های مختلف این محصول که در بازار موجود است بروند.

 

فروش نایلون

استفاده از نایلون حبابدار برای عایق کردن پنجره

شیشه‌ های معمولی که برای درب و پنجره استفاده می‌ شوند، معمولا دارای قدرت عایقی پایینی هستند و حرارت را به راحتی از خود عبور می‌ دهند. به همین دلیل ممکن است در فضای مورد نظر خود شاهد اتلاف انرژی زیادی باشیم. یکی از روش‌ های ساده و به صرفه برای عایق بندی درب و پنجره، استفاده از نایلون حبابدار است. شما می‌ توانید با چسباندن این نایلون به پنجره یا درب باعث ایجاد خاصیت عایقی در آنها شوید. از سوی دیگر ظاهر این محصولات به گونه‌ ای است که باعث می‌ شود حریم خصوصی شما درون محیط مورد نظرتان تا حد زیادی حفظ شود. از طرفی روند نصب آنها نیز بسیار راحت بوده و حتی به تنهایی نیز امکان پذیر می‌ باشد. علاوه بر این موارد از نایلون حبابدار می‌ توان به عنوان عایق دیوار، کف و سقف نیز استفاده شود.

آشنایی با 3 مورد از پر کاربردترین نایلون ها

آیا امکان استفاده دوباره نایلون حبابدار وجود دارد؟

یکی از مزایای اصلی این محصولات نسبت به نایلون معمولی این است که از ضخامت بالایی برخوردارند و از همین رو دیرتر در برابر اجسام خارجی پاره می‌ شوند. همین به ما اجازه می‌ دهد تا مدت زمان زیادی از این نایلون‌ ها به عنوان عایق حرارتی استفاده کنیم. البته در صورتی که قصد خرید نایلون حبابدار با دوام را دارید، حتما باید سراغ فروشنده‌ های مطمئن بروید که محصولاتی با کیفیت در اختیار شما قرار می‌ دهند. همچنین ضخامت بالاتر این نایلون‌ ها باعث افزایش عمر مفید آنها به عنوان عایق خواهد شد. همه این موارد باعث شده تا نایلون حباب دار به عنوان عایق گزینه بسیار به صرفه‌ ای باشد.

استفاده از نایلون حبابدار برای محافظت از شیشه جلوی خودرو

در مناطق سردسیر همواره مشکل یخ زدن شبنم روی شیشه یا جمع شدن برف وجود دارد. استفاده از نایلون حبابدار می‌ تواند راه حل بسیار مناسبی برای این دسته از افراد باشد. استفاده از نایلون حبابدار روی شیشه جلوی خودرو علاوه بر این که از ریزش برف و یا یخ زدگی جلوگیری می‌ کند، اجازه می‌ دهد که فضای داخلی خودرو کمی گرم تر باقی بماند و قطعا استفاده از محصولات روند سوار شدن و روشن کردن خودرو را برای شما بسیار ساده‌ تر خواهد کرد. یکی دیگر از مزایای این نمونه نایلون برای خودرو، حجم کم و قابلیت جمع کردن و پهن کردن ساده آن می‌ باشد.

تماس با پلی پارس تهران

نکات مهم در زمان خرید نایلون حبابدار

افزایش استفاده در صنایع بسته بندی و عایق بندی باعث شده تا تولیدکنندگان زیادی وارد این عرصه شوند. تنوع بالای این محصولات در بازار از نظر ابعاد، ضخامت، اندازه حباب ها، شکل آنها، رنگ، چاپ خاص روی نایلون و… با این که برای مشتریان خوشایند بوده و اجازه می‌ دهد گزینه‌ ای سازگار با نیاز خود داشته باشند؛ روند انتخاب را دشوار کرده است. برای همین بهتر است قبل از خرید دید کاملی از انتظارات خود داشته باشید تا به این صورت در زمان خرید بتوانید راحت به نایلون حبابدار متناسب با نیاز خود دست پیدا کنید. پیشنهاد متخصصین سایت پلی پارس تهران این است که قبل از همه چیز از نمونه‌ های مختلف نایلون حبابدار در سایت ما دیدن کنید تا با انواع این محصولات و قیمت آنها بیشتر آشنا شوید. همچنین برای مطرح کردن سوالهای خود یا گرفتن راهنمایی در خصوص خرید نایلون می‌ توانید با ما تماس بگیرید و از تجربه و تخصص مشاوران سایت بهره ببرید.

سوالات متداول

آیا نایلون حبابدار عایق خوبی است؟

بله، این محصولات با بوجود آوردن فاصله هوایی مانع از انجام عملیات انتقال حرارتی می‌ شوند و به این صورت تاثیرات مثبتی می‌ توانند در شرایط مختلف از خود نشان دهند.

نایلون حبابدار روی عایقی چه تاثیری دارد؟

فاصله هوایی بوجود آمده تا حد زیادی باعث ایزوله شدن فضای بیرونی و درونی یک محیط خواهد شد. از همین رو به عنوان مثال هوای سرد از بیرون وارد محیط نخواهد شد و هوا گرم داخل فضا نیز هدر نمی رود.

در چه مواردی می‌ توان از نایلون حبابدار برای عایقی استفاده کرد؟

برای شیشه جلوی خودرو، عایق بندی درب و پنجره، قابل استفاده زیر سقف‌ های کاذب یا موقت، عایق بندی دیوار و… می‌ توانیم سراغ استفاده از نایلون حبابدار برویم.

نایلون حبابدار مورد نظرمان را چطور انتخاب کنیم؟

بهتر است ابتدا نوع نایلون حبابداری که به آن نیاز دارید را مشخص کنید و پس از آن سراغ خرید نایلون از فروشندگانی بروید که محصولات با کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهند.

قیمت نایلون حبابدار چقدر است؟

انواع مختلف نایلون حبابدار دارای قیمت‌ های متفاوت هستند که بر اطلاع از آنها می‌ توانید از بخش محصولات سایت پلی پارس تهران دیدن نمایید.

Rate this post